פרסום באינטרנט


הפרסום באינטרנט צובר תאוצה בשנים האחרונות בעקבות העדפה ברורה של אנשים רבים לגלישה באינטרנט על פני קריאת עיתונים, צפייה בטלוויזיה והאזנה לרדיו. פרסום באינטרנט הוא כלי פרסומי שלא ניתן להתעלם ממנו, וחלק חשוב ממערך שיווק באינטרנט של כל חברה המכבדת את עצמה.

יותר ויותר מפרסמים מבינים את הכוח הרב אשר טמון בפרסום באינטרנט ובאפקטיביות של המדיה הזו.

הפרסום באינטרנט מאפשר למפרסמים לבחון בכל רגע נתון את תוצאות הפרסום והפירות שמניב הקמפיין הפרסומי האינטרנטי. מדידה של התוצאות מאפשרת הגעה ממוקדת ומפולחת לקהל היעד וחוסכת למפרסמים כסף רב.

היתרון הגדול של פרסום אינטרנטי נעוץ ביכולת המדידה וחישוב אפקטיביות הפרסום באינטרנט ברמת השקל.

מעבר להיותו רווחי וכלכלי עבור המפרסמים, פרסום באינטרנט מהווה משב רוח מרענן מבחינת יצירת פורמטים חדשים לפרסום. הפרסום באינטרנט ממציא את עצמו כל פעם מחדש – יש יותר מקום להראות נועזות ומקוריות, והכול בזמן אמת. אז- אילו אפשרויות פרסום קיימות ומהי השיטה העדיפה ביותר לפרסום באינטרנט?

פרסום תלוי חיפוש ותוכן

פרסומות תלויות תוכן מתאימות את עצמן לתוכן או לתוצאות החיפוש בדף אינטרנט. במקרה של פרסום תלוי חיפוש, הפרסומות יוצגו בהתאם לשאילתת החיפוש שהגולש חיפש (במנוע חיפוש ישראלי או עולמי), כאשר נלקחים בחשבון התנהגותו של הגולש בחיפושים דומים בעבר, תקציבו האישי ביחס לזה של שאר המפרסמים, תחרותיות על השוק הספציפי וכיוצא באלה. לדוגמא: אם הגולש חיפש נופש בצפון, סביר להניח שבפרסומת יופיעו צימרים שונים בצפון.

פרסום באמצעות באנרים

בעבר, כשהאינטרנט היה בתחילת דרכו, הבאנר לא התקבל בברכה בקרב הגולשים ונחשב מעיק ומציק. כיום, הבאנרים מושקעים ומקוריים מבחינה גרפית ותוכנית ומביאים לשיתוף פעולה מצד הגולשים.

באנר טוב הוא באנר אשר עשוי בצורה חכמה ומפתה, כזה שמעניין ומניע לפעולה. ישנם כל מיני סוגים של באנרים עם אפקטים שונים, יש לבחור את סוג הבאנר בהתאם למה שמפרסמים והמיקום בו מתפרסם הבאנר.

פרסום ברשתות חברתיות

כוחן של הרשתות החברתיות נמצא בשיא. טוויטר ופייסבוק, מייצרים תנועת גולשים אדירה בכל רגע נתון, ופייסבוק חצתה כבר את קו חצי מיליארד החשבונות הקיימים. פרסום ברשתות חברתיות יוצר דיאלוג עם הגולשים, משתף אותם ולא מייצר אצל הגולש תחושה שמתקיפים אותו או כופים עליו מידע.

ברשת החברתית הלקוח מסיר בדרך כלל את ההגנות בהן הוא משתמש לסינון מסרים פרסומיים כאשר הוא גולש לאתרי החדשות הגדולים.

פרסום בפורטלים גדולים

וואלה, YNET, תפוז, נענע. אלה אתרים אשר מושכים אליהם קהל גולשים רב ומנויים על פורומים ובלוגים בתחומי עניין שונים. פרסום בפורטלים הגדולים מבטיח חשיפה גדולה של לקוחות פוטנציאליים רבים למסרים השיווקיים שנבחר. הפורטלים הגדולים מציעים גם תכניות לפילוח הקהל בהן ניתן לבחור את פרופיל הגולש שייחשף לפרסומת.

רשת התוכן של גוגל

באמצעות פרסום בגוגל המפרסמים יכולים לייצר מודעות פרסומיות ולבחור במילות מפתח, שהן מילים או ביטויים הקשורים לעסק של המפרסם. כשאנשים מחפשים בגוגל את מילות המפתח של המפרסם, המודעות שלו יכולות להופיע בסמוך לתוצאות החיפוש תחת ‘קישורים ממומנים’.

אנשים יכולים ללחוץ על המודעה של המפרסם כדי לבצע רכישה או לקבל עליו מידע נוסף.

ניוזלטר

הלקוח הפוטנציאלי כבר יצר איתך קשר, רכש את המוצר והעסקה נסגרה? זה לא הזמן לעבור הלאה. הניוזלטר הוא כלי פרסומי אשר מסייע למפרסמים לשמור על קשר עם הלקוחות ולהבטיח את הישארותם ונאמנותם. ניוזלטר מעדכן את הלקוחות בכל החידושים והפיתוחים האחרונים מצד המפרסם.
אנו משתמשים בתוכנות חכמות למשלוח מיילים לרשימות תפוצה אשר מאפשרות פילוח קהלי יעד לפי סגמנטים ומשלוח מייל מיוחד עבורם, ניטור ובקרה של מיילים “שבורים” ובדיקת תגובות למיילים.

מייל ויראלי

מייל ויראלי יכול לייצר באזז גדול ולהוות הצלחה גדולה ובאותה מידה מייל ויראלי יכול להיות מעיק ומיותר. כאשר משתמשים במייל ויראלי במטרה לפרסם כדאי מאד להשקיע זמן ומחשבה ביצורו. מייל ויראלי אשר מוגש בצורת משחק אטרקטיבי או קליפ מקורי מהווה דרך אלטרנטיבית נוספת להגיע אל קהל הלקוחות שלך.

מייל ויראלי אשר יופץ ברשת ויתוכנן באופן נועז, שונה ומצחיק, עשוי להפיג את השעמום אצל הגולש הממוצע אשר נחשף להמון מידע מיותר בזמן מועט.