נכתב על ידי אופיר ורדי
תחשבו שהייתם יכולים לסדר את התוצאות בגוגל עבור השם שלכם כפי שאתם רוצים – איזה תוצאה הייתה ראשונה? מה היה מופיע בדף הראשון ומה היה נעלם לעמוד 250?
התוצאות בגוגל עלולות לעשות עוול עצום הבא לידי ביטוי באובדן לקוחות ורווחים, אי קבלה למשרה נחשקת, פגיעה בעסקת ענק או פגיעה אישית אחרת.
מצד שני תוצאות טובות ומפרגנות מסייעות בסגירת עסקאות, במיתוג אישי ועסקי ובשכנוע לקוחות, בני זוג פוטנציאלים ושותפים עסקיים בכשרון הרב הטמון בכם.
אבל האם בכלל האם זה אפשרי? והאם זה חוקי? והאם אומדיה שיווק באינטרנט יכולים לעשות את זה עבורכם?
Yes, we can!
ראשית נסביר בקצרה על אופן הפעולה בטיוב התוצאות המופיעות בגוגל.
גוגל הינו מנוע חיפוש אשר מדרג באופן אלגוריתמי דפי אינטרנט במטרה לתת את התשובה הטובה לחיפוש אותו ביצע הגולש. כשכך, במידה וחיפשתם שם של אדם או מותג, יופיעו התוצאות הרלוונטיות ביותר אשר מספקות מגוון דעות וסוגי מידע שונים.
לפיכך, לא יופיע דפים אשר נותנים בדיוק את אותו המידע – יכול להופיע האתר הרישמי של החברה, עמוד ויקיפדיה, תוצאות מאתרי חדשות, דיונים בפורומים, רשתות חברתיות, פסקי דין וכדומה.
אם אחת או יותר מהתוצאות שליליות, אפשר להתרגז אבל מצד שני אפשר לפנות אלינו בשביל לבדוק מה ניתן לעשות.
איך מסירים תוצאות?
למעשה ניתן לפעול בשני ערוצים שונים. הפעולה האפקטיבית ביותר היא הסרה מוחלטת של התוצאה השלילית. המשמעות היא שהאתר אשר פרסם מידע שכזה, יסיר את הדף. לצורך כך עלינו לקבל שיתוף פעולה של האתר אשר פרסם את המידע- וברוב המקרים זה בלתי אפשרי.
אתרי חדשות, בלוגים, פורומים ואתרים אחרים לא אוהבים למחוק מידע כל עוד אין מניעה חוקית מפרסום המידע (למשל – הוצאת לשון הרע, צו איסור פרסום, פרסום מידע אישי פוגע וכדומה).
לכן עלינו לפנות לדרך השניה – לשכנע את גוגל שיש תוכן טוב יותר אשר ראוי שיופיע במקום התוצאה שאנחנו לא אוהבים. ניתן לקרוא לזה דחיקת תוצאות, העלמה או בכל מילה נרדפת אחרת.
איך דוחקים תוצאות שליליות?
אם תבצעו חיפוש בגוגל על דחיקת תוצאות תקבלו אתרים רבים אשר מציעים את אותו הפתרון – לפרסם הרבה מאמרים, לפתוח בלוגים, להיות פעילים ברשתות חברתיות, להקים אתרים וכדומה.
הרשו לנו להיות חצופים ולהגיד שמי שמפרסם את זה לא ממש מבין את מה שהוא עושה. ולמה?
הדרך הנכונה היא לנתח את מבנה התוצאות הקיימות ולהבין מדוע תוצאה מסויימת מוצגת, איזה תוצאה יכולה להחליף אותה ומה האסטרטגיה הנכון לביצוע הפעולה. אסטרטגיה זו מבוססת על הבנה מעמיקה
בקידום אתרים שאחרת – פשוט לא נצליח.
מה הסיכוי להצליח?
במקרים מסויימים, אין סיכוי רב להצליח בהסרת או העלמת התוצאות במיוחד כאשר יש באז תקשורתי מתמשך. במקרה כזה אנחנו נגיד לכם את זה מראש ולא ניקח את העבודה.
לרוב האנשים הפרטיים, עסקים וחברות ניתן להעלים ולנקות את התוצאות ולבצע פעולות שוטפות של שמירה על המוניטין והמיתוג במטרה גם לבנות חומת הגנה בפני פגיעה אפשרית עתידית.
מיתוג ברשת – שאלות חשובות:
האם אתם מבצעים מיתוג שלילי על מתחרים?
אנחנו
לא מקבלים פרוייקטים של מיתוג שלילי, פרסום השמצות ופגיעה במוניטין
אז עבור מי אתם כן מוכנים לעבוד?
אנחנו מוכנים לנקות את התדמית של כל אדם פרטי, גוף עסקי וחברה מלבד מי שהורשע בעבירות מין או בעבירות מרמה חמורות.
כמה זמן זה לוקח?
פרוייקט רגיל נמשך בין 6-10 חודשים
אפשר לקבל דוגמאות להצלחה?
אנחנו שומרים על סודיות של כל הלקוחות שלנו ובמיוחד בתחום רגיש זה ולכן לצערנו, לא נוכל לפרסם דוגמאות
מה המחיר עבור העלמת איזכורים שליליים?
הצעת מחיר תוכלו לקבל לאחר שננתח את התוצאות המתקבלות ונבין את כמות העבודה הדרושה להצלחה. פנו אלינו לקבלת יעוץ ראשוני והצעת מחיר ללא כל התחייבות!
אי אפשר לפנות ישירות לגוגל שהם יסירו את התוצאות?
גוגל מסירים תוצאות במקרים חריגים בלבד. בלמעלה מ-99% מהמקרים אין סיכוי שגוגל יסירו את התוצאה –
ניתן לפנות לגוגל באמצעות הקישור הזה
אפשר לעשות את זה לבד?
כן! זה בהחלט אפשרי, כמו שניתן לתקן את האוטו לבד, לייצר חשמל באופן עצמאי וכדומה. אם יש לכם הבנה מעמיקה במנועי חיפוש ובקידום אתרים יתכן כי תוכלו לבצע את העבודה בעצמכם
אז מה עושים עכשיו?
יש מצד שמאל טופס. תמלאו אותו ונציג שלנו יחזור אליכם