כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט


חשוב מאד לדעת שכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט היא כתיבה שונה מכתיבה שיווקית רגילה. בשונה מכתיבה אקדמאית או עיתונאית בכתיבת תכנים לאתרי אינטרנט יש חשיבות רבה לתכנים ברורים, קלילים ותמציתיים. למעשה מדובר בחומר שיווקי אשר נכתב והותאם במיוחד לעיצוב ולמיתוג האתר שלכם.

כתיבת תוכן לאתרים דורשת מחשבה מעמיקה ותחקיר אודות האתרים הקיימים בתחום הרלוונטי לאורך זמן. יש לדעת כי כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט חייבת להתבסס על פרמטרים וסטנדרטים של מנועי חיפוש שימושיים כמו גוגל ואחרים ולהתאים להם באמצעות מילות מפתח ספציפיות המאפשרת חשיפה נכונה ורייטינג לקהלי היעד או עולמות התוכן הקיימים באתר.

חשוב לזכור כי כתיבת תוכן נכונה חשובה לא פחות מתהליך עיצוב האתר ובנייתו. תוכן נכון יהווה ערך מוסף לקהלי היעד הנחשפים לאתר, יקדם את השירות אותו האתר מציע ואף ייסע רבות בחיפוש התכנים הרלוונטיים במנועי החיפוש השונים.

כאשר מדובר על תוכן לאתרים, מדובר על תכנים מקוריים אשר אינם מופיעים באתרים אחרים ברשת האינטרנט וכתובים בשפה ברורה  ונכונה. חשוב לנהל את האתר ולדאוג לניהול התוכן שלו באופן עקבי, לעדכן ולערוך תכנים חדשים, ובהמשך התהליך להוסיף תכנים מעניינים ורלוונטיים לקלי היעד.

בעלי אתרים רבים לא יודעים כיצד לכתוב תכנים ואיך לנהל נכון את אתרם, על מנת לשפר את חשיפת האתר לקהלי היעד השונים חשוב להתייעץ עם חברות תוכן אשר כותבים מאמרים שיווקים באופן מקצועי בהתאם לקהלי היעד תוך כדי התאמה וראייה שיווקית נכונה לקידום אתר במנועי החיפוש בפועל בכל תחומי החיים.

אנחנו מספקים באמצעות אתר מילה טובה שירותי כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט.

הכללים לכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

לפני שמתחילים עם כללים והנחיות חשוב לזכור שהתוכן מיועד לגולשים – הקפידו על תוכן איכותי, מעניין, קריא ומועיל. כל ההנחיות נועדו לוודא כי אתם עומדים במטרה.

אז מה חשוב בכתיבת ובהזנת התוכן לאתר?

  • יש לחלק נכון את התכנים לסעיפים ולפסקאות קצרות כך שהם יאפשרו סריקה של האתר באופן יעיל ומהיר ולאחר מכן עליכם לחשוב על כותרות קליטות המשמשות את קהלי היעד ועוזרות להם בחיפוש האינפורמציה הרלוונטית.
  • חשוב לזכור שאסור להעתיק או לשכפל תכנים מאתרים אחרים
  • השתדלו לכתוב לא יותר מרעיון אחד לכל פסקה ולא להוסיף מילים ותכנים או כל מידע אחר שאינו נחוץ. הגולשים מצפים להבין את המסר בקלות ובמהירות.
  • טעויות כתיב, פיסוק או עריכה? לא מתקבל על הדעת
  • האם התוכן מעמיק, מעניין ועונה על השאלה של הגולש? עם יד על הלב – אתם חושבים שהתוכן טוב?
  • כדאי להוסיף הפניות למקורות מידע, אתרים המספקים מידע משלים חשוב
  • ציון כותב המאמר – מומלץ בתוספת הפניה לכרטיס מידע עליו

מה עוד חשוב לקחת בחשבון?

יש להבין את  המבנה הבסיסי של האתר ואזורי התוכן שלו. בכל מאמר יש לאסוף אינפורמציה רלוונטית על המותג או המוצר ולכתוב את התכנים באופן בהיר ונכון.

כדאי לתכנן מראש את המשך פיתוח האתר – היכן יתווספו תכנים חדשים? איך מעדכנים תוכן קיים? מהי תדירות הוספת תוכן לאתר.

בסיכומו של דבר יש כללים מובנים ומסגרת ברורה לכתיבת תוכן שיווקי ואם אתם חושבים שאינכם מסוגלים למלא אחר הכללים כדאי שתפנו למומחי תוכן שיתנו לכם טיפים שימושיים ואולי יתחזקו לכם את האתר בהמשך .

חובה להקפיד על שמירה על זכויות היוצרים של אחרים ולא להעתיק משום מקור (הרחבה כאן – עידן מיליצ’ר)

זכרו כי כתיבת התוכן משתלבת במעגל התוכן באתר.