מיתוג הוא ההחדרה המוצלחת של תכונות אופי ותפישות אוהדות למותג – מוצר, שירות או דמות אותם מקדמים. פעולת המיתוג כוללת פרסומים אוהדים, סיקור יחצ”ני, ומאמצי שיווק נוספים, שמטרתם היא לשנות את הצורה בה אנשים תופשים את המותג והמחשבות שלהם עליו. אנחנו מתמחים בקידום אתרים ובמיתוג, תוך שימוש בכלי קידום אתרים – SEO ומדיה חברתית SMO כאחד.
מיתוג תהליך שעוטף את המוצר, הדמות או השירות בתדמית מתוכננת לפרטיה. גם השיוך של לוגו, תמונה ואפילו שילוב צבעים הם חלק מתהליך המיתוג ומשרתים את תמונת העולם הכוללת שאנו מבקשים ליצור כדי לקדם את האתר באינטרנט. כשאנו עוסקים במיתוג שיווק באינטרנט, מיתוג מתייחס למגוון כלים ופרקטיקות שניתן לבצע על מנת להשיג תוצאות חיוביות ויחס אוהד למותג.מיתוג נכון הוא היבט קריטי ביחסי ציבור, על אחת כמה וכמה באינטרנט בו המילים נשארות לנצח. במקום בו הגבול מטושטש בין ידיעות לדיעות, ביקורת שלילית הזוכה לחשיפה גדולה עשויה לגרום לפגיעה קשה במותג העסקי ובחוזקו. מיתוג טוב שווה כסף רב.
להפוך את המוצר שלך למותג מוביל
קל למצוא דוגמאות למיתוג מוצלח וחיובי. חישבו מה עולה בראשכם כשאתם חושבים על מותג כמו ב.מ.וו או קוקה-קולה – זוהי דוגמא מצויינת להפיכתו של מוצר השונה רק במעט מהמתחרים – ובכל אופן רק מבחינה טכנית או עם מתכון שונה – למותג הנתפש כאיכותי והיוקרתי ביותר בתחום. קל גם למצוא דוגמאות למיתוג שלילי והרסני. חישבו למשל על המותג “הוט” ועל הדיעה הרווחת על שירות הלקוחות והפרקטיקות העסקיות של החברה הישראלית.ניתן גם לראות דוגמאות למיתוג מוצלח של אנשים. חישבו לרגע על תכונות האופי של שר הביטחון אהוד ברק. אם המילים דייקן וערמומי עלו בראשכם, סביר להניח שפשוט הושפעתם מהמיתוג המוצלח של ברק במערכת הבחירות בשנת 2008.
מיתוג שלילי
קראתם פעם ביקורות שאנשים כותבים על מסעדות בהן ביקרו? מחקרים מצאו כי אנשים נוטים לחזור לאתר האינטרנט של העסק בעיקר כשיש להם משהו רע לומר עליו, וכשהחוויה הכוללת שלהם מהשירות או המוצר היא חיובית המוטיבציה שלהם לפרסם משוב תהיה נמוכה בהרבה.אנחנו מתמחים בתחזוקת המותג שלכם באינטרנט לאורך זמן. בתהליך המיתוג אנו מבצעים מעקב שוטף אחר האיזכורים של המותג ברשת ופעילות שיווקית בהתאם לאופיים. כך אנו יכולים לוודא שאנשים המחפשים מידע על המוצר שלך ייחשפו ברוב המקרים לדיעה אוהדת או מאוזנת עליו ומסוגלים לנטר בזמן אמיתי מפגעי מוניטין שעולים ברשת ומסכנים את המיתוג שלך ולבצע הסרת תוצאות שליליות
ניהול רושם
ניהול רושם הוא היכולת שלנו להשפיע על הרושם הראשוני שנעשה בעת מפגש עם אדם אחר. ניהול רושם הוא דבר חשוב ביותר עבור אתרי אינטרנט, משום שהגולשים שיגיעו אליכם לאתר לא יישארו בו יותר מכמה שניות אם הוא ייראה להם לא-אמין, לא-הגון או פשוט לא רציני. חשוב מאוד להתאים את המראה והתחושה שהאתר מקרין למוצר אותו מציעים וגם לקהל היעד שלו. מסיבה זו אתר המציע משחקים לילדים לא יכול לשדר את אותה תחושה כמו אתר בנושא רפואה ומחלות.במקרים רבים הרושם הראשוני המתקבל על מותג, שירות או חברה נובע מהתוצאות המופיעות בגוגל לאחר החיפוש. קיימים שירותים שונים אשר מאפשרים:
- הסרת, דחיקת והעלמת תוצאות שליליות
- שמירה והגנה על המותג ויצירת שכבת הגנה מפני נזקים עתידיים
- יצירת תמונה מאוזנת וניטרול פגיעה קיימת או צפויה
שירותי המיתוג של אומדיה:
רוצים להיות “האתר הזה של הקניות ברשת”? המקום הראשון אליו אנשים מגיעים כדי למצוא את מה ש(גם) אתם מוכרים? רוצים שהמותג שלכם יזוהה באופן מיידי עם התחום בו אתם עוסקים? בעזרת הניסיון הרב שצברנו לאורך השנים, נבנה לכם מותג חזק ומנצח ברשת האינטרנט ותשמור עליו חזק ומשפיע לאורך זמן.פנו אלינו היום לקבלת ייעוץ בנושא מיתוג ברשת האינטרנט.