נראה לך שכבר עשית הכל: חשבת ומצאת רעיון מקורי, ערכת תחקיר באינטרנט ובנית אתר מצוין שנראה נהדר. עכשיו נראה לך שהגיע הזמן לשבת על הכורסה בבית או במשרד ורק לחכות להמוני הלקוחות שיבואו ויציפו את העסק ולהתעשר מהכסף שהם עומדים לשלם. ובכל זאת, למרות שכל התנאים נראים אופטימליים, הלקוחות לא באים. משהו השתבש בתהליך, זה כבר ברור. השאלה הגדולה היא מה השתבש ולמה. וכאן אנחנו נכנסים לתמונה כדי לעזור.
יעוץ לבעלי אתרים ולבעלי עסקים
אומדיה מציעה שירותי יעוץ לבעלי אתרים בכל הקשור לקידום ושיווק באינטרנט. אנחנו נוכל לומר לך מה אתה צריך לעשות, מה אינך עושה כרגע, וכן לזהות מה אתה עושה לא נכון, בצורה הפוגעת בקידום האתר שלך. לחברה ניסיון רב בשיווק אתרים וקידום במנועי חיפוש, וכן רשת נרחבת של אתרי אינטרנט מצליחים בתחומים שונים.
יעוץ בנושא קידום אתרים
תמיד ניתן לפנות גם לפיתרון הפחות פשוט, וגם פחות יקר, ללמוד את הנושא באופן עצמאי ולקדם את האתר בכוחות עצמך. זה אפשרי, אך סביר להניח שייקח לך הרבה יותר זמן לקצור את פירות מאמציך. אנחנו ממליצים לקרוא את המאמר
קידום אתרים או קידום עסקים
יעוץ בנושא אפיון אתר אינטרנט
האפיון למעשה מגדיר כל דבר החל מהמראה של האתר, המבנה שלו, מה הוא מכיל, מהי ההיררכיה ובמה אנחנו מתמקדים. אפיון הוא עבודה רצינית הדורשת ידע רב ונסיון ואנחנו ממליצים לפנות לשם כך למקצוען..
לבחור כלי פרסום נכונים
מנהלי שיווק מחלקים את תקציב הפרסום של החברה באפיקי פרסום שונים, אך לעתים חבל להשקיע כספים ומאמצים מיותרים בערוצי פרסום שאינם מתאימים לאופי המוצר או השירות שאנו מעוניינים למכור. ישנם קמפיינים שיעבדו בצורה האפקטיבית ביותר בבאנרים וישנם קמפיינים שיניבו את התוצאות הטובות ביותר עם פרסומות בגוגל. לפעמים, אפשר לזנוח את אפשרויות הפרסום ולהשקיע בקידום אורגני באמצעות כתיבת תוכן.
להוציא את האתר מהבוץ
אחת הסיבות לכך שמוטב להיעזר בשירותיהם של מומחי מדיה חברתית ומומחי קידום באינטרנט היא שאדם שאינו מיומן ולא מעודכן בשינויים היומיומיים ברשת עלול לגרום ללקוח נזק אמיתי ומוחשי. הנזק נגרם לעתים מתחושות קשות של לקוחות המתלוננים על המוצר או השירות באינטרנט, ולעתים אף מזליגת מידע לא רצוי לרשת.
לעתים קרובות מקדמי אתרים לא מקצועיים גורמים לאתר לספוג עונשים מצד מנועי החיפוש הגדולים כתוצאה מפעילות מפוקפקת ואף בלתי חוקית שנעשית על מנת לקדם את האתר במנוע החיפוש. מנועי החיפוש מתוכננים לזהות ניסיונות לא כשרים לקדם אתרים, והם מפעילים מדיניות קשוחה של ענישה וחסימה של עברייני רשת קטנים כגדולים. עונש כמו “מצב תיבת חול” של גוגל עשוי להימשך חודשים רבים בהם האתר לא יופיע כלל באף תוצאה של מנוע החיפוש. כאשר האתר שלנו מקבל עונש מסוג זה, עלינו לזהות תחילה מה הוביל לעונש, ולאחר מכן לפעול על מנת לשקם את מעמדו של האתר וכתוצאה מכך את מיקום עמודיו בתוצאות החיפוש. חברת אומדיה תאתר עבורך את הגורם לעונש ותמליץ לך אילו פעולות יחזירו אותו למעמדו הקודם.