סיפורי קידום אתרים


במזל טוב ובשעה טובה סגרתם על עסקת קידום אתרים של האתר שלכם. נציגי חברת הקידום הבטיחו לכם הבטחות מרתקות, אולי אפילו הציגו גרפים תלולים וזרקו לאוויר מונחים כמו מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה, בניית קישורים וכדומה.

אבל מה זה בעצם אומר?

ולמה הם מפחידים אתכם עם מילים לא ברורות?

רקע והסבר קצר

לאתר שלכם יש מטרה – המטרה היא להגשים את התוכניות העסקיות שלכם. המטרה היא לא להופיע באיזו מילה נידחת במקום הראשון ועל כך כדאי לקרוא את המאמר קידום אתרים או קידום עסקים.

לכן השאלה הראשון שמקדם האתרים צריך לשאול אתכם היא:

מהי המטרה שלכם?

האם הוא שאל אתכם? טוב, לא משנה, הוא כבר התחיל לקדם.

מה עושה מקדם אתרים?

מקדם אתרים בעצם פועל לשיפור חווית הגולש באתר שלכם. המטרה להמיר גולשים למכירות או למתן שירות וזאת באמצעות שיפור נראות האתר במנועי החיפוש, מתן תשובה לשאלה אותה שואל הלקוח (הפוטנציאלי) וכיוונו להמרה (יצרת קשר עמכם, רכישת מוצר או כל פעולה אחרת שאצלכם נחשבת להמרה).

על מקדם האתרים לשפר את מבנה האתר, התוכן בו, דרך הניווט בו ולבצע פעולות רבות נוספות. בנוסף ובמקביל כמובן לפעול לשיפור הנראות של האתר בנועי החיפוש בהשלמה לפעולות שיווק און-ליין אחרות.

סימנים מוקדמים לקידום דיבורים

  • כבר מספר חודשים אתם לא מרגישים בעליה במספר הפניות – מקדם האתרים אומר כי קידום זה תהליך ארוך
  • אתם לא מצליחים לדבר עם המקדם – לפני שסגרתם עסקה הוא רדף אחריכם ולאחר מכן הוא לא ממש זמין
  • אתם פתאום שמים לב לקישורים יוצאים לאתרים לא קשורים מעמוד הבית שלכם ומעמודים אחרים. המקדם אומר שזה רק לטובה
  • המקדם מתהדר בתואר מקדם אתרים מוסמך אבל הוא לא ממש אומר לכם שקידום אתרים לא לומדים בקורס
  • אתם מקבלים דוח מרשים ובלתי מובן כל חודש אבל לא ממש מבינים מה המקדם עשה חוץ מלהכין את הדוח
  • אתם משלמים סכום חודשי ממש נמוך – נניח 500 או 1,000 ש”ח. שכחתם שמה שלא עולה הרבה לא שווה הרבה
  • לכל שאלה שאתם שואלים המקדם אומר: “ככה לימדו אותי בקורס קידום אתרים

אז מה עושים?

תמיד מומלץ לפנות למקדם או יועץ קידום מנוסה על מנת שיכוון אתכם לדרך הנכונה.

בינתיים הכנו עבורכם שאלון קצר שאתם יכולים להפנות למקדם שלכם – ככה הוא ידע שאי אפשר יותר למכור לוקשים

להורדת שאלון קידום אתרים לחצו כאן

* האמור במאמר זה אינו מופנה לאף אחד ספציפי. אולי המקדם שלכם באמת טוב – ואז זה לא רלוונטי.