כמו כל דבר בחיים גם שיווק באינטרטנט דורש תכנון מוקדם, בחינת מקורות והתוויות תכנית אסטרטגית מתאימה. במאמר זה נסקור בקצרה את האפשרויות שלנו כאשר אנחנו מתכננים את פעולות השיווק הרשתיות. חשוב להכיר את כל האפשרויות העובמדות בפנינו לפני שאנחנו מקצים משאבים. כל אחת מהאפשרויות מתאימה במקרים אחרים – לפעמים נבחר באפשרות אחת בלבד ולפעמים נשלב שתיים או יותר מהן.
ניהול דף עסקי – Facebook
- תכנון, עיצוב והקמה של דף אוהדים (Fan Page) המתאים לעסק.
- פילוח קהלי יעד ומציאת קבוצות גדולות שניתן להעביר בהן את המידע השיווקי.
- איסוף חומרים שיווקיים/פרסומיים מהלקוח, הכנה והעלאה של מסרים לדף הקבוצה באופן יומיומי (הכנת החומר השיווקי תיעשה בשלבי ההקמה).
- עדכוני חברי הקבוצה לגבי אירועים שוטפים של העסק (Events) – (אופציה של משלוח הודעות אישיות: יתרונות – לא נעשה בדרך כלל על ידי חברות – יותר יעיל – חסרון – מיועד רק ליוזרים).
- דיווח סטטיסטיקות דו-חודשי (INSIGHTS) אודות השיחה ברשת החברתית.
ניהול קמפיין פרסום – Facebook:
- פילוח קהלי יעד עפ”י יעדי הלקוח. ניתן לבצע מספר פילוחים למודעות שונות באותו קמפיין.
- כתיבת תוכן שיווקי/פרסומי למודעה.
- עיצוב מודעה.
- מעקב אחר סטטיסטיקות ושינוי “Bid” על מנת להוזיל עלויות ולייעל פרסום ללקוח.
- דיווח סטטיסטיקות דו-חודשי (INSIGHTS) אודות קמפיין הפרסום.
- ניהול תדמיתי – רשתות חברתיות ופורומים מקצועיים:
- פילוח המדיות הרלוונטיות ללקוח לפי תחום עיסוקו.
- הקמת התשתית במדיות הרלוונטיות שנקבעו.
- כתיבת תכנים מקצועיים המתאימים ללקוח ובשמו.
- הקמת תשתית משתמשים פיקטיביים וכתיבת תגובות על התכנים שנכתבו על ידינו בפלטפורמות השונות (פורומים, אתרי מאמרים, Facebook).
- “ניקיון” של חיפוש גוגל הינה “תופעת לוואי” ולכן נציע זאת ללקוחות המעוניינים בניקיון שמם ברשת.
קידום אתרים – SEO
- תכנון, עיצוב ובניית אתר אינטרנט ללקוח המתאים לעבודת קידום אתרים SEO.
- במידה וקיים אתר אינטרנט ללקוח, ניתוח האתר והכנסת שינויים/תכנים במידה וצריך (עלינו לבחון האם ישנו ניהול של האתר ע”י חברה חיצונית ראשית).
הרשמה לאינדקסים שונים. - ניתוח, פילוח והצגת מידע סטטיסטי אודות מילות המפתח המתאימות ללקוח.
- קידום מילות מפתח בגוגל בעזרת ניהול SEO באתר + סיוע SMO מבחוץ.
ניהול קישורים נכנסים לאתר - זה המקום בו אנו מציעים להוריד את טופס קידום האתרים שהצענו לכם כאן.
תכנון אסטרטגיות אינטרנטיות
- יצירת תוכנית אינטרנטית מקיפה הכוללת: פלטפורמות מתאימות לעבודה, הגדרת יעדים, מטרות ודרכי פעולה מפורטות.
- ייעוץ וליווי שיווקי למילוי יעדים בתוך האסטרטגיה המוצעת כבסיס מובנה לטווח ארוך.
- בניית גאנט לבחינת מדדי ההצלחה של השיווק און ליין (הורד מכאן את טופס הגאנט)
פיתוח אפליקציות Facebook & Cellular
- חשוב על ערך של אפליקציה לעסק שלך ואפיין אותה. מה היא תתן לך בטווח הארוך ואילו מדדי הצלחה פיננסיים תוכל לקבל בעזרתה.
- תכנון אפליקציה המתאימה לצורכי הלקוח לאחר חקר.
- תכנון, עיצוב ובניית אפליקציות לפי תוכנית בנויה ליצירת יתרון יחסי על פני המתחרים
תוכן מקצועי לעסקים:
- מידענות ואיסוף מידע מתחרים עבורך
- ניהול תוכנות לבינה עסקית להצבת יעדים לטווח הארוך. (שאל אותנו, ונמליץ לך)
- בניית תוכנית לכתיבת תוכנית לפי המדיות בהן הלקוח מעוניין להפיץ את התכנים שנכתבים עבורו.
- BI – מודיעין תחרותי עסקי לבחינת מצב מתחרים ומיקומם ביחס ללקוח.